CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

neděle, května 29, 2011

Posuď knihu podle obalu (1)

Toto týdenní meme pořádá Syki a bude se tu zde objevovat každou neděli (snad :D).

Název knihy: Babe in Boyland
Autor: Jody Gehrman
Datum vydání: 17.2.2011

Anotace (Goodreads): Když je Natalie - neboli Dr. Aphrodite, jak se přezdívá při psaní do rubriky o vztazích ve školních novinách - obviněna z nulových zkušeností s kluky a tím pádem dávání děvčatům špatné rady, rozhodne se vyzkoumat, jak kluci doopravdy přemýšlí a co chtějí.
Jenže kluci z jejího ročníku ji nedají přímou, anebo vážnou odpověď. Jediné řešení? Převléct se za kluka a strávit týden v Akademii Underwood, soukromé škole jen pro kluky. Tam se toho o klukách a holkách naučí mnoho a to cestou, kterou v žádném případě neočekávala - obvzlášť, když se zakouká do svého vysněného spolubydlícího, Emilia. Jak mu jen může ukázat, že ho má ráda, aniž by se prozradila?
Moje hodnocení obálky:
Aby bylo jasno, tahle kniha byla naprosto úžasná. Sice už je od začátku jasné, jak se to všechno zhruba potáhne a jak to asi skončí, ale o tom jindy. Pojďme k obálce.
Babe in Boyland si mě hned napoprvé získala už jen svou obálkou. Hned vám řekne, o co v knize asi tak půjde a pokud máte toto téma rádi stejně jako já, nebudete váhat a knihu si blíže prostudujete.
Co dodat, jednoduché gesto - a to prst s knírkem - vám může lehce nastínovat celý děj knihy a to se mi líbí. Není nad čem příliš přemýšlet a to je další věc, která se mi líbí. Jednoduchost. A co se týče textu, který ladí s očima oné dívky (zřejmě Natalie... úžasné oči jen tak mimochodem), nemám co dodat. Slovo Boyland mi strašně připomíná takové ty nápisy v Las Vegas... Říká: "výlet do tajemné země kluků". Awesome.
Jediné co bych vytkla je, že to písmo je vzhledem k sépiovému podkladu trošku mimo - moc zářivé - ale čert to vem, ladí s očima :D.
Takže tuhle knížku bych - nejen díky obsahu - chtěla mít na poličce.

0 comments:

Okomentovat