CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

středa, června 08, 2011

Waiting on Wednesday (1)

 Týdenní meme pořádané blogem Breaking the spine.
  • Jde o to, vybrat si knihu, kterou si chcete přečíst...
  • ... a napsat o ní

      Hunger games - Síla vzdoru
      od Suzanne Collins
      Jmenuji se Katniss Everdeenová. Proč nejsem mrtvá? Měla bych být. Proti všem očekáváním, přežila Katniss hladové hry dvakrát, ale ani poté nemá klid. V zemi Panem vypuklo postání. Kapitol je naštvaný a chce pomstu. Kdo by měl za nepokoje zaplatit? Katniss. A co je nejhorší? Prezident Snow dal jasně najevo, že v bezpečí není vůbec nikdo… Bude připravovaná revoluce v čele s Katniss úspěšná? Cena může být hodně vysoká... 
      Tuhle knihu jsem si pro dnešek vybrala, protože téměř všude narážím na Hunger games a mrzí mě, že jsem se ještě nepustila do třetího dílu. Jelikož jsem oba předchozí díly četla v češtině a tenhle mám jen v angličtině, zatím se mi do toho moc nechce. A kupovat jen jeden díl nechci :D.

      4 comments:

      Anonymní

      Tak to jsi dobrá, já ještě nečetla ani jeden díl :D

      Eres

      Tak to abys co nejdříve začla! Je to amazing ♥_♥ :D.

      Anonymní

      Já vím, to mi tvrdí všichni :) Vrhnu se na to nejdříve to půjde :)

      Eres

      Držím pěsti, ať je to co nejdřív! Určitě nemáš o co přijít.

      Bože, až teď jsem si všimla té fatální chyby... prý Wensday... já jsem ale idiot :D.

      Okomentovat