CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

pondělí, června 06, 2011

Rules of attraction (Perfect Chemistry #2)

Autor: Simone Elkeles
Originální název: Rules of Attraction
Český název: Dalo by se přeložit jako Pravidla přitažlivosti
Knižní série: Perfect Chemistry #2
Žánr: real life, romance, bad boys

Anotace (Goodreads):
Když se Carlos Fuentes vrátí z Mexika, kde celý rok žil, nemá ani trošku zájem o život na střední v Coloradu, který pro něj přichystal jeho starší bratr Alex. Carlos rád žije na hraně a chce si budovat svou vlastní cestu životem - stejně jako Alex. Pak potkává Kiaru Westford. Moc toho nenamluví a je kompletně zastrašená Carlosovými způsoby. Jak se postupně poznávají, Carlos překpokládá, že si Kiara myslí, že je pro něj až moc dobrá a že si odmítá připustit, že k sobě mají blíž a blíž. Jenže Carlos si brzy uvědomí, že Kiara potřebuje právě to, aby byl sám sebou.

Nakladatelství: Walker Books for Young Readers (EN)
Vazba: paperback
Počet stran: 324
Vyšlo v USA: 27.4.2010
Vyšlo v ČR: ---
Oficiální stránky knihy: zde
Oficiální stránky autora: zde

Oficiální book trailer (obsahuje spoilery):


(Já ten trailer prostě žeru!)
(Ten Alex *.*)


  Krátce: Přesně dle mého gusta

Můj názor:
Tak jo. Přiznám se, že jsem se do té knihy moc nehrnula. Nějak jsem neměla náladu. Ale ta obálka... ta mi pořád hlodala v hlavě. Pomalu se mi vracela chuť ke čtení. A potom, co jsem viděla trailer, jsem věděla, že si tu knihu prostě musím přečíst.
Tak se taky stalo a vůbec toho nelituju. Každá kniha této trilogie je z pohledu jiného z bratrů Fuentesových. V Perfect chemistry to byl Alex, Rules of attraction vede Carlos a v Chain reaction to bude Luis.
Musím se přiznat, že z jedničky jsem Carlose neměla moc ráda. Jenže to měl ještě 15 - a taky se tak choval - a nyný má skoro 18. Hned po několika stránkách jsem si ho zamilovala.Člověk by řekl, že děj bude hodně podobný ději první knihy. Já říkám ano i ne. Jednu věc, kterou mají společnou: "bad boy meets a good girl" a záležitost s gangy. To jsou vlastně dvě věci :D. Jinak je ta kniha zcela odlišná.
Děj mě naprosto dostal. Ona to není jen ledajaká růžová knížečka pro holky, jak by tento typ knih někdo nazval. Tady jde o mnohem víc. Jednou se ocitnete v prostředí střední školy a smějete se různým vtípkům, potom se objevíte na divoké párty, kde jsou drogy běžnou věcí, pak se rozplýváte romantikou a nakonec jste uprostřed hrůzné bitky. U té knihy se prostě nikdy nebudete nudit. Pořád vás nutí číst dál a dál. Vždycky, když jsem ji musela odložit, honilo se mi hlavou asi toto:  "To bylo hustý... Co se asi stane příště?"
A opět, jako u předchozího dílu, je kniha rozdělená po kapitolách do dvou rozdílných pohledů. Pohled Carlose a pohled Kiary. Pohled Carlose - stejně jako pohled Alexe v Perfect chemistry - jsem si užívala do každého písmene a pohled Kiary byl překvapivě taky velmi čtivý.
Zkrátka a dobře, Rules of attraction (stejně jako Perfect chemistry) vám vřele doporučuji. Vážně, stojí to za to :). Pokud zbožňujete již zmíněnou frázi a bad boy meets a good girl, tak tu knihu prostě musíte přečíst. Já si ji moc užila :).

Moje hodnocení: http://nd04.jxs.cz/877/241/2742a277bc_76118540_u.png
Moje hodnocení obálky: http://nd04.jxs.cz/877/241/2742a277bc_76118540_u.png

Postavy:
Carlos
Carlos koláž (aaw ^^ :D) 




Kiara
Kiara in her over-sized T-shirt :D

Obě postavy jsou "oficiální" a objevují ze v traileru

1 comments:

Marcela

supisss

Okomentovat